Niestety nie. Na terenie Łódź Tattoo Days główną formą płatności jest gotówka. Najbliższy bankomat znajduje się po drugiej stronie ulicy na terenie centrum handlowego Sukcesja.

Tak. Jeśli bilet został kupiony w formie elektronicznej, a nie otrzymałeś faktury zgłoś ten fakt wysyłając wiadomość na adres: support@goingapp.pl Kupując bilet na miejscu, poinformuj sprzedawcę o chęci otrzymania faktury, dokument wystawimy od ręki. W przeciwnym razie otrzymasz paragon, który w ciągu 3 miesięcy będziesz mógł zamienić na fakturę, kontaktując się z nami za pomocą adresu: info@tattoodays.pl

Z tym jest różnie. Z naszego doświadczenia wynika, że większość salonów tatuażu lub artystów nie jest przygotowana do obsługi płatności bezgotówkowej. Aby rozliczyć pracę wybranego przez Ciebie tatuatora zalecamy posiadanie gotówki w kwocie wcześniej umówionej z artystą.

Nie. Organizator festiwalu nie pośredniczy w umawianiu i rozliczaniu tatuaży pomiędzy zgłaszającymi się modelami a wybranymi przez nich artystami.

Tak! Większość food trucków oraz firmy sprzedające piwo i alkohol wyposażone są w terminale płatnicze.

Jeśli nie tatuujesz się w trakcie trwania imprezy nie potrzebujesz większej ilości gotówki. Wszystkie koncerty, atrakcje, pokazy i występy są w cenie zakupionego przez Ciebie biletu. Za pozostałe rzeczy takie jak ubrania, jedzenie i napoje w większości punktów zapłacisz kartą.

Zachowaj spokój. W pierwszej kolejności sprawdź, czy posiadasz pozostałe dokumenty. Jeśli zgubiłeś dowód osobisty jak najszybciej zadbaj o swoje bezpieczeństwo i zgłoś ten fakt przez Internet.

W przypadku zaginionych kart płatniczych, zalecamy jak najszybszy kontakt z operatorem, zgłoszenie tego faktu w banku, w którym posiadasz konto zabezpieczy twoje oszczędności przed potencjalnym złodziejem.

Podczas rozmowy z konsultantem możesz również zgłosić zaginięcie pozostałych dokumentów z pewnością uchroni cię to przed niechcianą próbą ewentualnego wyłudzenia kredytu na Twoje dane.

Reklamacje można składać w Kasach oraz Punkcie Informacyjnym, a także wysyłając zgłoszenie reklamacji na adres e-mail: info@tattoodays.pl Dodatkowe informacje można uzyskać dzwoniąc pod numer +48 519 494 280 (w godzinach 8-20 CET).